Jak założyć konto eBOK

Aby  samodzielnie założyć konto w e-BOK (elektroniczne Biuro Obsługi Klienta), potrzebny jest aktywny adres skrzynki email (do komunikacji systemu eBOK z Klientem, na nią będziemy wysyłali wiadomości aktywacyjne) oraz jedną z trzech ostatnich faktur na wodę/ścieki (numer faktury oraz kwota brutto będzie potrzebna do autoryzacji).

W razie braku faktury, bądź problemem z samodzielnym zakładaniem konta, prosimy o przesłanie na email admin@gzgkchojnice.pl wiadomości zawierającej dyspozycję aktywacji konta, podając adres skrzynki email, swój kod nabywcy oraz telefon do kontaktu, a my konto uruchomimy.

UWAGA 1
W celu poprawnej pracy serwisu, należy niezwłocznie wylogowywać się z e-BOK po zakończeniu sesji (użytkowania). Działanie takie podyktowane jest wieloma względami bezpieczeństwa i technicznymi a przede wszystkim w chwili logowania do konta, odświeżane są informacje w "chmurze" przez pobranie danych z kartotek systemu fakturowego w GZGK. 

UWAGA 2
W celu umożliwienia otrzymywania faktury w postaci elektronicznej na konto eBOK (jako plik do późniejszego pobrania przez Klienta), należy złożyć oświadczenie (tu link) do biura obsługi Klienta, osobiście, listownie na adres siedziby GZGK Sp. z o.o. bądź elektronicznie przez eBOK albo email oswiadczenie@gzgkchojnice.pl
Druk pobrany z naszej strony internetowej, należy wypelnić i podpisać z obu stron (oświadczenie oraz na odwrocie Informację o przetwarzaniu danych osobowych).
Oświadczenia bez podpisanej informacji RODO oraz w innej treści nie będą przyjmowane.

W celu zarejestrowania się w eBOK należy:

  1. Wejść na stronę internetową eBOK: https://ebok.wodkan.pl/Chojnice,
  2. Kliknąć link "Rejestracja",
  3. Podać w formularzu zgłoszeniowym (Rejestracja nowego użytkownika - krok 1):
     - Login - Kod Nabywcy z faktury;
     - Email - adres skrzynki e-mail;
     - kod z obrazka
    i kliknąć link "Potwierdź". Na adres email zostanie przesłany kod jednorazowy. 
  4. Podać w formularzu zgłoszeniowym (Rejestracja nowego użytkownika - krok 2)
     - Kod jednorazowy - kod otrzymany w wiadomości e-mail;
     - Nazwisko, Imię/Nazwę, NIP - dane z faktury;
     - Nr faktury (1 z 3 ostatnich) - dane z faktury;
     - Kwota brutto - dane z faktury;
  5. Zapoznać się z treścią Polityki prywatności,
  6. Zapoznać się z treścią Regulaminu eBOK,
  7. Zaznaczyć checkbox "Akceptuję politykę prywatności i regulamin eBOK" - czym Klient wyraża zgodę na warunki świadczenia uslugi eBOK,
    i kliknąć link "Potwierdź". Jeśli wszystko wprowadzono poprawnie - na adres email zostanie przesłane hasło jednorazowe z instrukcją pierwszego logowania, co zostanie potwierdzone komunikatem.
  8. Kliknąć "OK",
  9. Wprowadzić w otwarte okno logowania:
     - Login - (Kod Nabywcy z faktury)
    oraz
     - Hasło - otrzymane w wiadmości e-mail.
    Jeśli wszystko wprowadzono poprawnie - otworzy się okno pierwszego logowania. W nim należy zmienić tymczasowe hasło na własne, spełniające wymagania bezpieczeństwa,które są w oknie opisane. Po wprowadzenu wymaganych danych, należy kliknąć "Zapisz".
    Jeśli wszystko wprowadzono poprawnie - otworzy się okno eBOK, z komunikatem informującym o pomyślnej zmianie hasła.
  10. Kliknąć "OK" - proces rejestracji w eBOK i tworzenia konta zakończony!