x

Szanowni Państwo,

w związku z poprawą sytuacji epidemicznej w kraju,

od poniedziałku 14.06.2021 r.
biura Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
są dostępne dla Klientów. 

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Państwa
oraz pracowników Spółki
informujemy, że wstęp na teren Spółki
jest możliwy wyłącznie w maseczkach ochronnych.

Funkcjonowanie GZGK w stanie epidemii. Aktualizacja

Szanowni Państwo,

w związku z wprowadzeniem stanu epidemii, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz pracowników Spółki,

od dnia 16.03.2020r. do odwołania
obsługa Klientów Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chojnicach
będzie możliwa wyłącznie telefonicznie bądź elektronicznie.

W wyjątkowych sytuacjach możliwy będzie kontakt osobisty, jednak po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.

W sprawach warunków przyłączeń, uzgodnień oraz innych technicznych, można kontaktować się pod nr telefonu 52 396 37 37, e-mail michalm@gzgkchojnice.pl.
W sprawie umów, rozliczeń, faktur i innych finansowych, można kontaktować się pod nr telefonu 52 396 37 35 bądź e-mail joannac@gzgkchojnice.pl.
W innych sprawach ogólnych - kontakt z Sekretariatem GZGK pod nr telefonu 52 397 24 50, fax 52 396 18 66, bądź e-mail: gzgk@gzgkchojnice.pl.

Informujemy, iż czasowo zawieszamy dokonywanie odczytów wodomierzy przez naszych pracowników. Stany liczników można podawać przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (tu instrukcja rejestracji), przez formularz Podaj stan licznika, przez SMS bezpośrednio do inkasentów nry 509 575 187 lub 504 080 768 oraz do Biura Obsługi Klienta tel. 52 396 37 35. W razie braku informacji o stanie licznika, faktury będą wystawiane na podstawie średniego zużycia.

Prosimy o wyrozumiałość i za niedogodności związane obecną sytuacją przepraszamy. Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

Zarząd GZGK Sp. z o.o.