Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
Spółka z o.o.
ul. Drzymały 14, 89-620 Chojnice
tel. (052) 397-24-50/ fax. (052) 396-18-66
ZAPYTANIE OFERTOWE
w ramach zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 Euro.
Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ) zgodnie z art.132 ust. 1 pkt 4 i art. 11 ust. 8 PZP
Postępowanie prowadzone będzie wyłącznie na zasadach podanych w §3 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Spółce GZGK Sp. z o.o. w Chojnicach.
Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej www.gzgkchojnice.pl
NA WYKONANIE ZADANIA P.N.
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na realizację inwestycji : „Montaż stałych agregatów prądotwórczych na terenie gminy Chojnice
I. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na realizację inwestycji pn: „Montaż stałych agregatów prądotwórczych na terenie gminy Chojnice” , który obejmuje następujący zakres:
Część Adres Rodzaj obiektu Nr działki Właściciel działki Moc agregatu
Część I : Czartołomie Przepompownia 6/15 Gmina Chojnice ok. 40 kW
Część II: Charzykowy Tłocznia PTC 477/3 Gmina Chojnice ok. 25 kW
Część III: Chojniczki Przepompownia PS26 142/2 Skarb Państwa ok. 35 kW
Część IV: Swornegacie Stacja Uzdatniania Wody 447/30 GZGK Sp. z o.o. Chojnice ok. 30 kW
Zmiana źródła zasilania obiektu w energię elektryczną ma się odbywać automatycznie, za pomocą specjalnego sterownika Systemu Załączania Rezerwy (SZR).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wybrane przez siebie części zamówienia.
4. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą część wymienioną w pkt. I
III. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH.
Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Wymagany termin wykonania dokumentacji projektowej – do 30.06.2018 r.
V. WSKAZANIE OSÓB ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPOWAŻNIONYCH DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Pracownikami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania
wyjaśnień są:
Mariusz Starczewski, Dariusz Brzeziński tel. (0-52) 397-24-50; w godz. od 800 do 1400.
Godziny urzędowania Zamawiającego: poniedziałek ÷ piątek w godz. 700 ÷ 1500,
VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
VII. Kryteria oceny ofert:
Kryterium znaczenie: cena – 100%
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Drzymały 14, 89-620 Chojnice – sekretariat, w terminie do dnia 05.03.2018 r. do godziny 1200.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.02.2018 r., o godzinie 1215 w siedzibie GZGK Sp. z o.o. w Chojnicach, ul Drzymały 14.
Szczegółowe informacje na temat postępowania zawarto w Zapytaniu Ofertowym.
1. Ogloszenie
http://gzgkchojnice.pl/user_uploads/2018%20Agragaty/1.%20Og%C5%82oszenie%20o%20przetargu.doc
2. Zapytanie ofertowe
http://gzgkchojnice.pl/user_uploads/2018%20Agragaty/2.%20Zapytanie%20ofertowe.pdf
3. Załączniki w formie edytowalnej
4. Mapki poglądowe
http://gzgkchojnice.pl/user_uploads/2018%20Agragaty/Mapki%20pogl%C4%85dowe%201_500.pdf
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
http://gzgkchojnice.pl/user_uploads/2018%20Agragaty/Uniewa%C5%BCnienie%20post%C4%99powania.pdf