Lokalizacja Biura Obsługi Klientów - ul. Ustronna 12, Charzykowy

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chojnicach informuje, że

obecna lokalizacja Biura Obsługi Klientów to

Charzykowy, ul. Ustronna 12

(dawna - lokalizacja oczyszczalni ścieków / siedziby Spółki Wodnej w Charzykowach)

Wszystkie telefony kontaktowe pozostają bez zmian (wykaz pod linkiem: telefony).

W powyższej lokalizacji realizujemy pełną obsługę spraw dotyczących dostawy wody i odbioru ścieków.

Za utrudnienia z tym związane przepraszamy.

Przypominamy, iż uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Logując się do swojego konta, Klient GZGK Sp. z o.o. - użytkownik eBOK zyskuje:

  • bieżący podgląd salda rozrachunków;
  • dostęp do faktur elektronicznych (pliki pdf), ich terminów płatności oraz do archiwum faktur wystawionych;
  • dostęp do historii płatności;
  • prosty i wygodny sposób na kontrolowanie należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków;
  • możliwość podawania stanu wodomierza;
  • wgląd w historię odczytów wodomierza oraz alarmów z nakładki radiowej (np. wyciek wody) - jeżeli już ją zamontowano;
  • możliwość przeglądania danych zawartych umów (data zawarcia, numer, numery wodomierzy, itp); 
  • wygodny kontakt z Biurem Obsługi Klienta GZGK za pomocą formularza kontaktowego;
  • oszczędność czasu i wygodę obsługi.

Powyższe konto można aktywować z pomocą pracowników Spółki, bądź samodzielnie. Kliknij tu aby zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta  GZGK.

Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, dzięki temu podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób.