x

Szanowni Państwo,

w związku z wprowadzeniem stanu epidemii, mając na uwadze
bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz pracowników Spółki,

od dnia 16.03.2020r. do odwołania
obsługa Klientów GZGK Sp. z o.o. w Chojnicach
będzie możliwa
wyłącznie telefonicznie bądź elektronicznie.

Szczegółowe informacje na naszej stronie internetowej w zakładce Aktualności.

Prosimy o wyrozumiałość i za niedogodności związane obecną sytuacją przepraszamy. Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

Bezpieczeństwo eBOK

Szanowni Klienci.
Informujemy, że na kolejny rok został odnowiony certyfikat bezpieczeństwa SSL strony eBOK.
Mamy sygnały, że niektórzy z Państwa otrzymują komunikat o "niebezpiecznej stronie", o stronie "bez certyfikatu" lub "Połączenie nie jest prywatne". Takie (bądź w podobnej treści) komunikaty, są m.in. wynikiem otwierania strony o innym adresie, niż zapisamy w certyfikacie, zapewiającym bezpieczeństwo połączenia.
Jeśli otwierając eBOK, wyświetli się Państwu taki komunikat, prosimy o sprawdzenie, czy link wywołujący eBOK jest dokładnie taki: https://ebok.wodkan.pl/Chojnice  - ważne - bez elementu "www.".
Logując się do eBOKa z naszej strony: https://gzgkchojnice.pl - otwieracie Państwo eBOK z właśnie takiego, poprawnego linku.
Tych z Państwa, którzy mają ustawiony "ulubiony" link do eBOK, prosimy o zmianę linka tak, był bez www - to znaczy: https://ebok.wodkan.pl/Chojnice. Jeśli ta operacja nie pomoże, prosimy dodatkowo o wyczyszczenie cache (historię) przeglądarki i ponowienie próby połączenia z eBOK.
 
W razie problemów - prosimy o kontakt.